GAME ON

Usch vilken tråkigt fantasi jag har haft dem senaste dagarna, kännt mig så konstigt tom, ja de låter ju otroligt normalt men kan inte förklara för då är risken att ni blir mer förvirrande än ni antagligen redan är..

Som sagt så har temat för veckan vart visning och nu är dom komna och förbi, inga dåliga lägenheter, fast en vann mitt hjärta mer så idag börjar det, slaget om den! Ska ge mig fasen på att vi ska ha den om det inte kommer några rikemansgossar som är födda med skeden i munnen i så fall kan jag lova att det är inte det enda stället dom kommer ha den skeden..

Sen man börja skolan så verkar dagarna springa iväg, dock inte mig emot då helgen kommer fortare!

Dagen idag ska spenderas med min andra hälft & kusin Annika :) Det kan ju inte bli annat än lyckat!

Morgonen dagen kommer bli minst lika underbar för efter skolan blir det först åka till katten som vi är kattvakt åt den dagen sen ner till kungsbacka till min UNDERBARA  familj  <3

Lite att se framemot och få tanka bort från budgivningen!

Game on!!

http://www.tourism.vic.gov.au/piecesofvictoria/april_2008/i/Game%20On%20-%20Mario_chr-05_sm.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback