funderingar

När tankarna väl kommit igång så är det svårt att få stopp på dom, ibland är det som med mensen man får hitta något tillfälligt ex en tampong som suger upp tankarna och behåller dom...

För ett par dagar sen började skolan och klart jag ser fram emot alla kurser men emellanåt så slår det vilka kurser man valt och man undrar ifall man tagit rätt..

So far såå har jag inte haft sve c, biologi  och fysik som är några av dom jag valt, men det sist nämnda ska jag hoppa av då jag delvis känner att det blir lite mycket och att jag inte kommer ha så mycket användig av det..

Men när jag kommmer till matten så känner jag mig så handlingsförlamad, jag har målet, jag ser målet, men vägen dit är otydlig! Frågetecknet dyker upp och jag undrar om vägen dit kommer klarnas upp dåå jag hade kursen i gymnasiet och efter en 2 lektioner och so far så känner jag mig i alla fall inte så mycket smartare.  Men jag är en jonsson och vi ger inte upp i första taget!

Men antar att tiden får utvisa vad som är ment eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback