fredag/lördag

Nattens timmar är nu inne, och dagen samt kvällen har sprungit sin kos.

Skolan var riktigt rolig, spännande att få labba igen även om man var tvungen och damma av hjärnan, dom som känner mig tro det eller ej så kan jag vara tyst, i alla fall på denna lektion så var jag tvungen att öppna munnen och tala men under lektionen var det som om jag glömt av hur man gjorde så det blev mer som ett tyst stammande, dööö daa vaaa öööh uuuhm vaaa så det slutade med att jag var tyst :P

Efter lektionen träffade jag min sandra för ett underbart sällskap över en fika, tjat, skratt det vanliga när det gäller oss :) Sen kom min jarmo och hämtade mig i stan och vi åkte hemåt för en myskväll med kyckling & potatissallad följd av (SENARE) en räkafton! MUMS.

Sen har kvällen gått åt till att tjöta som alla som känner mig vet om att jag är kappabel till! Dock sitter jag uppe själv nu och prinsen sussar gott och jag får snart utbrott över min dator där jag nästan får ta till thai quando för att få in ett n!!

Önskar er en fortsatt trevlig lördag! :)


http://strangerinthenight.wblogg.se/files/2009/12/great-weekend-1101.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback