En lektion nästa helg!

Denna veckan i skolan har vart en riktigt mjukstart men det har vart väöldigt skönt då min hjärna behöver inskolning efter legat på lång semester någonstans! Och det kändes igår vill jag lova när jag satte på mig på min första lektion för dagen nämligen en icke efterlängtad vän, MATTE B!

Så många minnen kommer upp av matte b och inte några direkt positiva heller men nu ska jag fan klara det om jag så ska gräva upp albert einstein! Jag ger mig inte i första taget men just då så fort jag såg alla siffror blandat med bokstäver så flög jag väg på vift någonstans bort från det.

Lektionen som kom därefter ENG C var helt okej om det inte vore för att jag var mer lik frankenstein i sättet, satt där och döööööaaööö med så fåglar flygandes runt om mig. Är inte direkt van att gå upp tidigt på morgonen, kvar i åtta, (tidigt för mig! )

Men men idag väntar i alla fall en lektion, NATURKUNSKAP B, sen heeelg och jag känner mig piggare idag så det är väl ett lovande tecken! :)

http://4.bp.blogspot.com/_xEaruggtTIg/SpJukfceAwI/AAAAAAAACUQ/va_JSvF2sno/s400/f_weekend71m_966d29b.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback