Bra början

Vi har redan kommit in på första höstmånaden och dessutom i mitten redan nu, tiden springer men det som gör mig lugn är när man gör något med det och ta vara på tiden!

Jag kan nog för första gången på länge andas och gå med lätta steg och känna hur lätt det är att le och hur kul det är och förhoppningsvis se hur det sprider sig till andra.

Det är nog säkert att säga att det börjar vända nu, molnen verkar blåsa åt andra hållet och solen börjar sakta våga sig fram.

Sen att man krossar en papperskorg i helgen ser inte jag som ett omen.. Hahaha skit papperskorg att den inte klarar ett klantarsle som mig! Får slå till på en betongpapperskorg nästa gång så att den tål lite granna ;)

Dagen idag kan inte beskrivas med så mycket annat än UNDERBART, jag fick tummer ur att plugga lite och damma av hjärnkontoret lite, visst det har rostat lite och ett o annat kugghjul och en skruv har väl lossnat men nu när det igång igen, sen så har jag städat rummet vad än spåkulan på facebook säger, tvättat en del, lagat en kals god middag, fått blommor av min sambo samt fått besked på min csn ansökan, GODKÄND!!!

Så min höst har börjat kanon och förhoppningsvis fortsätter det!

Definitivt en bra början :)


Kommentarer
Annika säger:

min gullrömpa! :D <3

2010-09-15 | 22:38:32
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback