Back to

School!
Denna veckan har innehållt lite skola av olika anledningar som inte har med mig att göra utan lärarna! Dock är det inget som jag och min hjärna inte klagar på då den nästan blitt överhettad av allt tänkande så denna ledigheten kom i rättans tid!

Men nu är jag som sagt tillbaka och med råge då morgonen dagen innehåller 2 prov och vi avslutar veckan med en rejäl tankenöt nämligen naturkunskapsprov, så jag har min beskräda del att göra vill jag lova!
Får hänga en motivationsmorot i pannan på mig så jag har något att sukta efter.

Mindre än vecka kvar, och nu hoppas jag fasen på att det är våran tur, hoppas, hoppas!
OM det går vägen så avslöjas det nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback