UTMANING

Kikade runt på en av mina favorit bloggar, MissVivis och snubbla på denna utmaningen och jag antar den!

4 Tv-program jag ser på:

Greys Anatomy, Desperate Housewives, Cougar Town och Christine

4 saker jag gjort idag:

Ätit lyxig hotellfrukost med prinsen, slappat, åkt hem från stockholm, blivit irriterad

4 saker jag längtar efter:

Kommande halloweenfest, julen, bokning av resa, nästa år!

4 saker på min önskelista:

Ett jobb, ett körkort, ett bättre & stabilare psyke, önskar min familj det bästa

4 saker jag avskyr:

Mitt eget psyke, orättvisa i alla dess slag, stress i för stora mängder, att jag inte duger som jag är

Nu har jag gjort mitt och antagit utmaningen, gör ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback