Tummen ur

Jag kompenserar med min bristande närvor med 2 inlägg på rad istället, så lite credd vill jag ha! =)

Uscha nu sätter tankehjulet igång och när det väl börjar snurra så tro fasen att du måste förstöa maskinen för att få den sluta..

Känner att det är så mycket jag har hängandes ovan mig som jag vill få bort samt saker som jag vill göra men inte vet hur, vet vet jag väl men den förbannade tummen har satt som korkjävlen på vinflaskan. Man behöver en öppnare, massa styrka och sen tålamod och skydd för det som svämmar över..

Vill någon hjälpa mig eller ska jag tvingas dra ur korken själv?

Ne det är bara jag som kan göra det, måste väl bara hitta inspirationen och ersätta avundsjukan med att bli inspirerad och köra mig själv i rätt riktning!

Det var mycket dravel på en gång men  som sagt är inte redo att köra maskinen i väggen än och det är så skönt att ventilera sig här!

God natt till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback