Träning finns överallt

Alltid lika härligt att vara hemma hos mamma och min syster med barn för där känns det som ett hem tillskillnad emot vad det känns när man ska åka "hem" till mig.

När jag hör träningen så relaterar jag det till ett gym för det är för mig där man tränar så att det är effektivt men dumma lilla mig så skev uppfattning. Tänk vad vardagsmotionen jag får när jag är här är bättre än det jag får 1 gång på gymmet. Eller för övrigt överhuvudtaget!

Idag har det blivit massa springande efter dom små liven, dom vet minsann vilka knappar dom ska trycka på att få den tjocka grisen att röra på sig :P hahaha!

Kom nyss hem från lekparken där man fått springa av sig och en tur från affären där vi införskaffade fredagsmys.  Lite städningen och nu är vi redo för fredagsmys :)

http://promotehealth.info/wp-content/uploads/exercise-busy-schedule.bmp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback