Tisdag

Uscha vad seg jag är idag..Va uppe med prinsen imorse för att vi skulle kunna äta tillsammans och mitt i dimman och vårat första kliv utanför dörren hör vi hur den slår igen. Vi tittar på varandra och prinsen frågar:
"Har du tagit nyckeln?"
Frågande titta jag tillbaka och svara:
"Nej jag trodde du tog den"

Så där stod vi utan nyckel och en låst dörr, klockan tickade på och lämna inte mycket rum över till frukost eftersom vi var tvugna fixa en ny nyckel innan han skulle iväg till kursen! Lyckat...

Efter vinkat av han så blev det tillbaka till sängen som skrek på mig och vaknade upp senare tröttare än vad jag var innan.. Därför man ALDRIG ska gå och lägga sig igen kan vi konstatera!

Tänkte meddela att jag existerar så nu tänkte jag springa ner till macken som ligger intill hotell för att handla en överraskning till prinsen.

TTYL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback