Tisdag- Mysdag

Idag har vart en mysig dag! :) Okej det har väl inte vart så mycket aktivitet men en lektion i skolan sen åkte jag hem till min älskade familj som jag inte träffar alls lika mycket som jag skulle vilja! <3 Så mysigt varenda gång man är där, ska dit igen för att ha en hel dag med dom på torsdag då jag har studiedag! Kärlek känner jag när jag tänker på dom.

Något som jag kom att tänka på är att den jobbiga killen jag hade på lektionen igår, jag har han i 3 ämnen. Det här kommer inte sluta upp bra alltså. Antingen han eller jag som kommer bli inspärrad är ju ett som e säkert!

Nu blir det  i alla fall att koppla av och planera lite fuffens samtidigt mysa med prinsen till premiären av "desperate housewifes" :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback