Tävling

Just nu på 2 av mina favorit bloggar, Angelicas blogg & Hannas pågår just nu en tävling, klickar ni på namnen så kommer ni in på deras fina  bloggar. Men kort och gott så kan man i alla fall vinna en heldag på liseberg för mer information gå gärna in och läs! :)

Jag skulle jätte gärna vilja vinna den tävlingen då jag känner att jag skulle behöva avkoppling och koppla bort alla bekymmer för en dag. För nu det sista har mitt humör och mående vart till och från samtidigt som all fokus har gått till skolan och läxor etc, tampas med det är förbannade huset samtidigt som någon motarbetar en. Dom senaste måndarena har gått nästan enbart till att få färdigt det här huset så jag/vi har glömt av hur man har roligt och bara njuter. Samt ovanpå allt detta försökt hantera besvikelserna av förlora drömlägenheterna när man hittat dom och satsat sitt hjärta på dom för att sen förlora dom innan man ens kommit in i matchen.

Så just nu står en heldag med massa skoj, vilket liseberg är ett utmärkt ställe för just det temat, högt upp på önskelistan! :)

Som sagt gå gärna in på deras bloggar för att förutom tävlingar så har dom båda en mysig atmosfär i bloggen, fina bilder att titta på, varierande inlägg och bra öppenhjärtliga texter.

Kommentarer
Angelica säger:

Jättebra gumman men nu är det så att det är min vän Hanna som har tävlingen och jag bara hjälpte henne att sprida den eftersom att jag har fler läsare än henne. Gå in på hennes blogg: http://wordsbyme.se och så skriver du samma kommentar till hennes tävlingsinlägg där! =) kram på dig gumman! =)

2010-10-06 | 11:27:05
Bloggadress: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Hanna säger:

Vad kul att du är med och tävlar =)



Håller ni på att fixa med ett hus? Renovering? :)

2010-10-06 | 11:57:48
Bloggadress: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback