Studiedag = familjedag

Idag har det inte vart så mycket som berört skolan då vi har haft studiedag, visst om man hade vart effektiv och smart så hade man ju låst in sig och bekantat sig betydligt mer med skolböckerna men vill inte påstå att jag tillhörde den klassen idag men ska ta tag i det imorgon är PLANEN.

Istället valde jag att samåka med prinsen till bussen i eriksdal för att sen åka vidare mot stan och vidare ner till kungsbacka där världens bästa familj är bosatt! 

Denna dagen kan inte beskrivas annat än underbar och mysigt! Vi har slappat, busat, fikat och promenerad en del och handlat och slapptat =) Där emellan har det även tagits fina höstbilder.

Med tanke på hur det vart ett par månader nu, massa skola, fokus på detta djävuls huset och knappt träffat min familj så har denna dagen vart precis vad jag behövde och att kunna berätta för min älskade systerson om att tävlingen jag vann och att jag kan ta med han och min älskade familj på liseberg värmde gott i hjärtat!

Kärlek är det jag känner nu!

Hoppas eran dag vart toppen med!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback