Sovdags

Nu är det nollställt i huvudet svårt att fatta med så mycket strunt man kan ha att berätta.. Denna dagen är ialla fall till ända och det är dags att knyta till kojs innan jag somnar sittandes, en vacker syn är det svårt att påstå samt att med förkylningen som  jag har så lär jag ju inte sova som törnrosa snarare en snarkande shrek!

Morgonen dagen lär bli spännande då prinsens kurs börjar vid 10.00 och man får checka in på det andra hotellet först vid 15.00 och det hotellet ligger en bit härifrån och där vi är nu är nära ett köpcentra meeen no money no funny, vill inte direkt börja första dagen som att agera tiggare..

Äh va sjutton det blir vad man gör det till  om inte annat blir det en spännande resa för mig och en humoristisk resa för dom andra som ser en svensk idiot med karta i stockholm..

Vi får se!

Good night and don't let the bed bugs bight!


http://www.pirateclub.com/bedbug.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback