Plugg

Vilken LUGN fredag jag har vill jag lova, dom senaste timmarna har jag vart bosatt här framför datorn dock itne farmför internet utan fram svenska c läxor, just nu skriver jag en matrecension och inte för att skryta så börjar den faktiskt bli skapligt bra! Hoppas bara min lärare anser detsamma, därefter det börjar ska jag börja på mitt hyllningstal som jag tänkt hålla.

Sen får nog banne mig räcka för idag känner jag, så när prinsen kommer hem från jobbet blir det mat och lite gott dricka till det och avkoppling! Okej lite mer läxor men inte mycket bara tillräckligt så jag kan njuta utav resten av helgen.

http://flachsan.blogg.se/images/2008/plugg_1201703826_1201710429_8314631.gif

Återkommer sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback