Nöd och näppe

Ja så var den här dagen till ända! Naturkunskapslektionen var helt okej, gick igenom ett helt nytt kapitel med kolföreningar, OH BOY!

Fick även tillbaka mitt prov som var mindre kul att se, visst jag klara mig men det var med nöd och näppe. Funderar på att prata med läraren om att göra en extra uppgift eller något bara för att visa att jag kan bättre. Tur är väl det att hon har humor, hon uppskattade min fina djävulsgubbe och djupa tankar om farenhight skalan!

Efter skolan och lite nedslagen bar det av för att träffa min kära vän sandra för en snabbis fika innan det bar mot visningen. Som vi nog inte lär få då det vart ca 25 st som vart och kikat. Köket i den lägenhet var grymt fin!

Men men börjar ju bli van vid det här laget, antar att det inte var ment precis som drömmannen finns där ute för vissa så finns drömlägenheten där ute någonstans och väntar på oss!

Annars har kvällen för övrigt vart stillsam och lugnt, det var ett mycket spännande premiär avsnitt av greys anatomy! :)

Det var min dag hur var eran? :)

Kommentarer
Hanna säger:

Gud vad roligt att du blev så glad =)

2010-10-06 | 22:18:49
Bloggadress: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback