Lördag

Min fantasi är dessvärre inte på hög nivår idag vill  jag säga.. Det blev sent igår eller ska jag säga då vi somna 4 imorse.

Igår kväll fick vi nämligen besök av Jarmos syster och hennes sambo så där blev det lite fredagsmys och en och annan drink sen satt vi och tjöta och spela lite wii kombinerat med ugglande på two and half men :) En av diskussionerna är utkläddnarna inför halloween, förslag???

Idag har det inte hänt så mycket, vakna, gjorde frukost på sängen åt min prins sen gjorde jag mig iordning för att möta upp min älskade familj i stan för ett besök på bostadsrättmässan. Att man inte hade med sig en påse så hade man kunnat skapa sig en egen godispåse därinne av allt som bjöds ^^ hahaha jag är inte snål jag är sparsam :D eller inte!

Kvällen i övrigt blir lugn! :)

Uppdaterar lite senare igen

http://www.freewilliamsburg.com/archives/weekend_heart.gif

Kommentarer
annika säger:

Haha vi skulle ju inte dricka någon alkohol innan 6 november!! :P



Btw, jay e rock e de älskar jag.. :)

2010-10-16 | 21:59:38
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback