kommit och gått

Jahopp så har även denna helgen kommit och gått, springer iväg nu mer men det gör inget för denna veckan kommer ändå kännas lång!

Min frånvaro här har nog lyst under helgen, men det är väl tur att något lyste då solen verkade vara ur funktion hela helgen eftersom stormen var här på besök emellanåt!

Det har hunnits med en del under denna helgen, saker har slängt, dock synd att kallade dom saker då det mesta av det var skit . Men till saken så verkar jag i alla fall se en ände på detta elände, its a hallelulja moment!

Mina höjdpunkter under helgen:
Bio med söta hugo (klasskompis son) filmen"dumma mig". Som jag rekommenderar starkt!



Sen rolig myskväll med ett härligt gäng hemma hos madde
En tillslut mysig hemma kväll med prinsen
Varje helg har höjdpunkterna med att få vakna & lägga sig bredvid kärleken i mitt liv <3


Detta har vart min underbara helg, hoppas eran vart bra! :O)


Kommentarer
Vivi säger:

Klart man försöker peppa lite, har själv haft långa perioder då jag mått ganska dåligt och haft problem med självkänsla och vet hur jobbigt det är.

Skönt att du verkar haft en rätt mysig helg ändå :)



Jag älskar fortfarande att kolla på tecknat, jag har väl fortf. barnasinnet kvar :P



2010-10-25 | 10:32:52
Bloggadress: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback