Klappar

När man är sjuk och tar små raster för läxorna vilket har en tendens att hända ofta :P Men då strosar man runt lite på nätet..

som sagt så springer både veckorna och årstiderna i väg och vi närmar oss julen, helt galet jag vet men jag tänker på det nu för att vara ute i god tid så det inte blir hysteriskt och panikartat!

Dock har jag redan ett hum om vad jag ska ge alla men idag som sagt så klicka jag mig in på några sidor och några klick senare så är 2 av julklapparna på väg hemåt, dom är till min kära sambo :)

Eftersom dom flesta sakerna jag kommer köpa i år till mina nära och kära är face to face eller vad man ska säga inget som direkt går att klicka hem. Dessa till jarmo passa jag på nu när han inte är hemma! :)

Är det fler som börjat fundera på detta?

http://www.treehugger.com/santa-reading283746234.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback