HELG

Dock kan  jag ju inte påstå att denna veckan har vart allt för ansträngade även om skolan är hängandes över mig men ska ta tag i det senare idag. Känner att jag måste försöka skapa en balans i mitt liv så jag inte får panik helt plötsligt av att allt hopar sig!

Efter naturkunskapen bar det av till stan där min kära syster o hennes son väntade på mig, tillsammans åkte vi hem till dom där jag nu befinner mig och passar mina guldklimpar!

Kvällen idag lär bli hyffsad lugn men tillsammans med min familj så blir det aldrig tråkigt!

Morgonen dag bär med sig lite barnpassning och umgås med min familj sen på kvällen blir det bowling och en och annan dricka lär väl slinka ner! :)

Söndagen är det dags för en hel dag på liseberg som jag vann! :D Så min helg kommer ju bli helt toppen och handla bara om att ha kul. Som känns som evigheter sen, får se om man kommer ihåg hur man gör?!

Hur ser eran helg ut?


Kommentarer
Annika säger:

Ser fram emot imorgon!! :)

2010-10-08 | 17:12:24
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback