Hel dag

I söndags så var det dags för att utnyttja mitt prís som jag vann  av Hanna nämligen en hel dag på liseberg då det var sista dagen innan dom skulle stänga för vintersäsongen. Och den dagen kan jag inte beskriva med något annat än UNDERBAR och ROLIG!

Så många härliga skratt och många roliga åkturer och bara få vara och njuta av varandras sällskap. När jag vann så var det inga tvivel om vilka ska jag skulle ta med mig, så klart min underbara familj och sambo <3 Tänkte lägga upp bilder så kan ni ju se hur kul vi hade det!





















Kommentarer
Hanna säger:

Vilka härliga bilder! Syns att ni hade roligt :D

2010-10-15 | 13:06:05
Bloggadress: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback