GODKÄND

Jag såg allt provet i vit ögat och gick det till mötes.. Där på bordet låg det lilla pappret som skulle bevisa mina kunskaper. Men jag satte mig ner tryckte in lugnande i öronen och satte igång.

Jag pausade, tog några andetag och fortsatte! Pausade igen för fnitter då jag såg att det var felstavning, stod papalleller iställer för paralleller.. Okej, jag var inte piggast i stan men humor, det är humor!

När provet var gjort så kände jag hjärtat försöka bryta sig ut ur bröstkorgen då min lärare satte sig bredvid mig för att rätta. Dom få sekunderna kändes som minuter långa men tills slut så var det över..

GODKÄND löd resultatet!!!

http://www.pilottimes.com/wp-content/uploads/2008/08/pass_fail1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback