god morgon

Vi välkommnar lill lördag och även mitten på veckan, dagarna springer iväg numera fast just nu gör det inget då jag längtar massor efter söndag! Då ska vi bege oss mot stockholm för 3 nätter på hotell!!!

AVKOPPLING skriker det i mina öronen när jag tänker på det, visserligen ska prinsen på kurs men sen på kvällarna blir det mys och under dagarna kan jag passa på att plugga ikapp och träna, UNDERBART!

Idag blir det inte mycket action i mig mer än att jag ska försöka plugga så mycket som möjligt, hösten har ju kommit med bravur och även tagit med sig en isande kyla som i sin tur vart snöäll nog och gett mig en däng förkylningsdos. Så det blir läxor och ta tag i monstret i köket som bestämt sig för att ta över diskbänken...

Idag blir det nog bättre uppdatering! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback