God kväll

Som sagt inspirationen verkar inte ha infunnit sig, dagen har vart helt okej. Som tur var blev det ingen labb med bläckfisken * puh* Hade nog inte klarat av det då jag är ganska äckelmagad för det mesta.

Lärde mig något nytt i alla fall, vart min temperemant gräns går någonstans samt dom flesta elvernas samt lärarens också då vi hade en tjötröv som trodde sig vara unversum ALL MIGHTY! Kände riktigt hur venen i tingen bultade och buktade ut och hur min näven på automat steg upp. Som tur var, var det också slutet för den lektionen så sprang nästan där ut!

För övrigt har det inte hänt mycket.. Känner bara att jag vill komma igång.. Jag vet vad jag vill, tror jag.. Men vet inte hur jag ska komma igång antar att det är bebissteg som får inleda..

PÅ fredag kickar jag ialla fall gång träningen! No more soff potatis!

http://www.beechcroftblog.com/wp-content/uploads/2010/02/couchpotato-300x219.jpghttp://alvlycke.files.wordpress.com/2008/03/stop.jpg

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback