FRAMME MR.DIALOG

Ett antal timmar senare så har vi äntligen nu kommit fram till den första natten på hotell dock vet jag inte riktigt vad jag ska säga om detta annat än att jag längtar till hotellet imorgon!

Det blev en riktig sovmorgon imorse, helgen har ju fört med sig en roligheter men brist på sömn dock! och eftersom jag är sjuk så var det skönt att bara snoosa vidare tills sambon tröttna och började peta på mig..

Innan vi skulle åka fick vi sålt lite hyllor vi hade hemma till kalaspris för köparna för oss gick det egentligen plus minus noll.. Sen efter en del vel som vi borde döpa om oss till i efternamn för det tycks alltid drabba oss i sista sekund men iväg kom vi ialla fall.

Och nu ligger vi här utmattade på hotellet som har ett namn vid DIALOG.. No comments!

http://www.miglia.com/dialogphone/pix/dialog_phone_mirror.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback