Förändring

Vill man att något ska hända, vill man må bra så är det bara dig du kan lita på. Som så många andra sagt inklusive jag ett par gånger, så är man sin EGEN lyckas smed!

Något som är väldigt lätt att glömma när man jämför sig med andra, något jag kommit underfund med är att det är lättare att ge råd till andra än sig själv. Man ska ju inte jämföra sig med någon annan än sig själv så man faktiskt kan inse att man duger precis som man är!

Men jag har "rensat"  mig själv eller vad man nu kan kalla det men jag vet lite vad jag har att arbeta med så att säga och nästa vecka kickar jag igång det!

Denna tillägnar jag alla, så länge du älskar någon varesig det är vän/djur/familj/respektive etc så är du älskad tillbaka för en anledning, för att du är du!




Kommentarer
mina säger:

2010-10-19 | 21:03:49
Bloggadress: http://min
mina säger:

en jag jobba me gick till läkaren o fick ett par tabletter utskrivna som e mot fetma o sen ett typ "schema" på hur man ska äta o de ska göra att hon ska gå ner i vikt.. du kan få namnet av mej när du e hemma o sen tycker jag du ska gå till läkaren o få sånna säger inte detta för o va elak nu! pöss <3

2010-10-19 | 21:06:04
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback