Ett beslut lugnare

God kväll för det är ju kväll just  nu men eftersom jag hållt mig inne hela dagen förutom en tur till brevlådan 15 m bort så har jag vart inomhus, även jag måste ju rastas så man inte går helt bananas!

Jag har kommit på nackdelen med att ha en egen nedervåning för sig själv, det är inte utrymmet i sig utan det är just läget på den, att det är en nedervåning som befinner sig i en källare som just nu känns som att man är bosatt på island.. Sitter här nu full klädd till halsen med morgonrock och hela kittet vilket jag planerar att ha på mig när jag ska sova också!

Det blev inte så många inlägg som jag planerade men betydligt många fler än jag skrivit dagarna innan. Det har blivit gjort en del här hemma även om man vart sjuk samt lite plugg. Men väl nu inne på kvällstimmarna kom jag och fundera lite på saker och ting..

Och kommit fram till ett beslut än så länge känns det rätt inväntar bara ett svar så kommer jag berätta imorgon men det känns som sagt rätt och tror det blir bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback