Duktig!

Puh vilken dag, årets motion och huvudvärk kommen och försvunnen! Skämt o sido så krävs det inte mycket för att få mitt huvud att bulta under den här UNDERBARA tiden på månaden. 

Shit mina aggritionsproblem är något att bita i för en shrink men den dagen jag går dit är den dagen jag skiter ut guldmynt!

Men en sak som står överst på inshöpslistant är ju handdukar för varje gång jag ska torka mig med våra så är det hulken som bryter fram och istället för färgen grön blir jag ju röd och hårtossar flyger. PANIK är känslan som sprider sig, kan ju säga att jag hellre springer vitt springande naken med dallret där ute och lufttorkar med lugninflamtion som kompis än använder våra handdukar.

Men men dagen blev en aning förkortad i skolan då en lärare var sjuk och talet gick galant även om halva käften hängde till golvet. Efter det bar det av till mina ögonstenar för att hämta dom på dagis för en mysdag! :) Där fick jag även chansen att gratulera världens bästa syster/svägerska till det nya jobbet och lägenheter som är henne välförtjänt, vinden har vänt! :)

Well, well duktig har jag ialla fall vart, räkningar är betalda och pengar är sparat!

Min måndag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback