DONE DONE AND DONE!

Nu är det HELG för hela slanten vill jag lova, ska INTE göra ett skit, eller inte :P önske tänkande här..

Nu är det inte mycket kvar uppe mitt huvud som går som det ska i alla fall dom flesta beslutade att gå på helg ledigt så fort jag gick ut ur salen efter provet då dom gjort sitt gånger 3 denna veckan..

Kan ju säga att min lärare lär ha lite att skratta åt när hon kommer till mitt prov då det var vissa frågor jag inte kunde som jag chansa på eller rita en gubbe på :D

Men men nu sitter jag i alla på jarmos jobb nöjd och belåten efter tryckt i mig en baguett till lunch. Här blir det att häcka tills klockan slår sex och han har meckat, hobby meckat och allt vad det heter. Om han orkar blir det nog ett besök till familjen ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback