Det går inte

Är det något jag borde ha lärt mig vid det här laget att det går aldrig som man har tänkt sig.
Det som jag skrev om igår var att jag hade tagit beslutet att hoppa av en kurs, biologi, då jag känner att jag inte kommer ha någon använding av det senare.

Visst jag kan fortfarande hoppa av men inte utan att det påverkar mina studiemedel som jag har nu och den skillanden som skulle bli på det märks i plånboken vill jag lova. Så det verkar som jag vackert får bita i det sura äpplet och fortsätta..

Det är väl nu jag egentligen känner för att lägga mig ner och skrika bajs, skit och alla dom trevliga orden samt bara vara sur och deppa men det gör ju inte saken inte lättare. Jag får helt enkelt peppa mig till max och se till att jag tar mig igenom detta och hitta en motivation som får mig att kämpa för sen när jag är färdig så kan jag väl i alla fall vara stolt att jag tog mig igenom det?

Någon som är duktigt på biologi, räck upp en hand!

http://mindforums.com/wp-content/uploads/2009/04/motivation.bmp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback