Bartender

Något som jag synat över på dom flesta facebookarnas statusar så är det ett gemensamt överväldigande är att dom flesta är lyckliga över att fredagen är kommen.

För mig är det inte så stor skillnad då jag ändå vart sjuk hela veckan men det som gör fredagen fulländad är att min prins har helg så att jag får träffa honom massa!  <3

Jag vaknade upp till ett roligt missat samtal, såg att det var min kära mor så jag passa på att ringa upp henne när jag gjorde ordning min frukost.

Jag fick mig ett gott skratt men blev också glad, min kusin hade ring min mor och frågat henne först om hon kunde ställa upp att jobba i baren på hans resturang och då hon inte kunde la hon fram mig som förslag vilket han nappade på så om 2 veckor är det jag vickar som bartender! :D

Bartender för en dag det är jag! :)

Vill ni se mig så kom till vrångö! mohaha!


Kommentarer
Vivi säger:

Tack gulliga du ! :)

Ohh bartender, kul!! Det jobbade jag som i en studentpub, när man har med studenter att göra så behöver man inte kunna så mycket finlir & drinkar så det var väldigt enkelt jobb och otroligt roligt !! Hoppas du får mycket dricks ;)



Såg att du läste biologi, jobbigt när man inte har motivation, jag läste det på högskolan, men det slutade inte så bra :P



Hoppas du får en härlig helg med pojken!

Kram

2010-10-15 | 14:05:17
Bloggadress: http://www.missvivis.se
Vivi säger:

Men det är bra mål tycker jag, lägg energin på andra kurser men försök att klara biologin. Ta hjälp av klasskamrater och lärare med de bitar du tycker är svåra!



Jag brukar läsa Gekås blogg, där lägger du en massa roliga tips på kläder och andra varor de har inne, de hade t.ex. en toksnygg spetsklänning där härom dagen... Gekås är lätt att spendera pengar på :P



Lycka till ;)

2010-10-15 | 16:10:47
Bloggadress: http://www.missvivis.se
Annika säger:

Va skoj!! :)

2010-10-16 | 16:23:14
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback