Ändrat

Okej dagen kom till slut tills sin ände..

Där satt jag vid min dator och försökte skriva på mitt hyllningstal men min hjärna bara pep och skrek ERROR!
Plöstligt hör jag hur det knackar på dörren, och vem kan det vara tänkte jag inlåst i mitt krypin men jag går och öppnar, vem står där om inte min prins!

Han hade slutat tidigare! :) Vår plan från början var att slappa och bara vara men det visade sig att han hade blivit förfrågad om att komma till resturangen där det skulle bjudas på mat och dryck. Vilket för mig var en självklaret, så efter en del vel blev det att vi hamna där resten av kvällen för god mat & dryck samt trevligt sällskap!

Även om planer ändras så behöver det inte betyda att det är något dåligt! ;)





Och överraskningen på det hela  va att vi blev bjudna!

Kommentarer
Annika säger:

Vilken fin bild!!! :D

2010-10-19 | 00:14:08
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback