Torsdag

Fantasin är inte direkt på topp idag känner jag men det brukar inte vara det när man tömmer det lilla man har innanför pannbenet på skolan som bokstavligt talat tömmer en  på energi!

Satt där och skrev så pennan brann på mattelektionen  tillsslut kände jag bara hur jag sväva bort i fantasin sen stöter jag på bland dom enklaste talet jag vart med om och det står stopp, sitter som ett fån framför min mattelärare med uttryck som säger döööööh  jag kan inte ingenting, lalalala polly vill ha kaka! Men löste i alla fall talet. Så att så hög har min intelligens vart..

Annars har dagen förövrigt gått åt till åka till sambons jobb vänta där för att åka handla tillsammans vidare hemåt för middag/kvällsmat och städning för att se till att jag definitivt tog slut på energin!

http://1.bp.blogspot.com/_95TO5Z-PMqA/SGKw1LwseUI/AAAAAAAAAQg/I44Skd48rmY/s400/exhausted.jpg

Än är det inte slut men lugnare aktivitet som planering inför lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback