Salig blanding

Från ledighet till skola till ledighet blandat med massor av naturkunskap och bioglogi en enda stor salig blandning!

Det var inte mycket fart på mig imorse men det kom allt senare när john blund valde att resa på sitt arsle från mitt ansikte. Vaknade med att se bra betyg på mina inlämningar kom till skolan för en intressant lektion, en aning äcklig eftersom vi disikera lambi. Okej kanske inte lambi men ett lamms lungor och hjärta, inte det "mysigaste" jag har gjort i hela mitt liv då men det var roligare än jag trodde.

Sen tog biologi över tills jag ville slå mig i huvudet med boken och allt annat som fanns i närheten. 

Nu ett antal timmar senare och med mat i magen så har mitt humör i alla fall återfått lite energi, har även hämtat ut lite paket inför lördagen! :)


http://ericcressey.com/wp-content/uploads/2010/04/confused-baby.bmp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback