Ordning

Ny vecka och förhoppniingsvis nya tag som behövs för att få lite ordning i mitt liv och försöka jonglera allt för att skapa balans..

Dessvärre är jag perfekt på att skapa oreda men lyckligtvis ännu bättre på att reda upp det och skapa ordning!

Först ut idag blir att maila alla lärare och skriva up lite listor på vad som tynger mig för att sena beta av och i den ordningen följer det varat med ett seriöst försök att komma igång med träningen.

Känns som näsan bara växer när man säger det men om du slutar säga det så innebär det att du slutar tro på det också därav kan inget hända så jag väljer att tro på det och försöka om och om igen.

Ordning och reda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback