önskningar

Framför allt nu har jag en del önskningar, som att få må bra. Få va stolt över mig och känna att jag lyckats.
Få känna att jag inte gör folk besvikna, en känsla som förföljer mig hela tiden. Att jag gör folk besvikna, går över eld och vatten för mina nära och kära men samtidigt känner jag att jag inte räcker till.

Idag hände en sak som jag hoppades på skulle ha en annan utkomma... men det blir aldrig som man tänkt sig.

En del av mig känner att de är min egen förtjänst, jag få skylla mig själv så att säga, medan en annan del känner att det inte är rättvist, vem ska jag lyssna på?!

Önskar såå

Kommentarer
Hanna säger:

Tack så mycket :D Är själv väldigt nöjd :D

2010-11-20 | 10:34:00
Bloggadress: http://wordsbyme.se
Annika säger:

Gumman, tryck inte ner dig själv såhär!!! :(



Du gör ingen besviken! Du är guld värd! <3 Sånt här händer även den bästa så sitt inte och underskatta dig själv! <3

2010-11-20 | 11:13:41
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback