Omstart

Matteprovet gick la hyffsat ändå för att vara någon med låg IQ och inte pluggat ett skit på det! Planen från början var att fly efter jag sett pappret men när jag fick det framför mig kom en del av den lilla einstein fram i mig och propsade på att försöka..

Och eftersom mitt humör vart lite halft galet idag så var det säkrast för mig att bara stänga in mig innan jag skrämmer slag på någon stackare..

En omstart senare med vila och slappning så börjar jag återgå till sällskaplig!

TIPS: När man har sånna dagar, stäng in er och släpp ut det groteska humöret som annars skulle skrämma slag på en annan och få det ur systemet och vila sen känner man sig faktiskt nästan som ny.

http://www.ariven.com/system/files/images/crazy-white-640_0.jpg http://themusicninja.com/wp-content/uploads/2009/04/relaxed_kitten2.jpg

Före omstart                                                                          Efter omstart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback