Olycka

Vackert väder vi har denna vecka. får verkligen humöret på topp, NOT!  Men det känns i alla fall mer vintrigt och juligt vilket gör det tillåtet att lyssna på julmusik och längta!

Denna veckan har jag ägnat till mig och försöka lugna ner mig och ta var sak i sin ordning så det inte blir strömavbrott där uppe snart..

Har slappat hela förmiddagen, satte igång studierna för en stund sedan när min prins ringer.. Hans jobb är som gjort för olyckor vilket han kan bevisa var dag han kommer hem, denna gång kommer han hem snabbare eftersom han råkat träffa sin tubbe med en slägga, AJ! Så nu blir det agera assistent och sjuksyster ;)

Inväntar han när som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback