Lämna det bakomflutna före dig

Det var ett tag sedan jag skrev här men jag har behövt distans till att finna mig igen och pussla ihop mig igen.

Man har alla sina perioder och jag har nyligen haft min.

Saker och ting ska hända för en anledning och jag antar att denna gången var det inte ment. Men jag tror och hoppas att nästa gång så går det hela vägen!
Man vet att saker och ting går inte alltid som vill eller tänkt sig men det innebär inte att det är lättare att hantera för det. Man behöver helt enkelt få hantera det på sitt vis och låta det ta sin tid för att få ur sig det.

Sen efter hanterar den saken så fick jag en infektion i luftrören och med medecin på det så blev det lite för mycket i bagaget och skolsakerna hopade sig. Men jag tror att jag börjar få ordning på det så förhoppningsvis håller jag mig uppe nu.

Tack till min älskade omgiving för att ni är dom ni är!

Ord kan inte beskriva vad ni betyder

Men ni är guld värda!

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback