Hemma

Planen från början var att det först stod skola på schemat sen ett oplanerat besök till min älskade familj.

Men då den jävla värmepumpen här hemma så lägligt bestämt sig för att havera och lämnar oss i en förbannat kallt iglo till hus utan varmvatten så att duscha kommer inte ens på tal om upptäckte jag förrut när jag försökte mig på det och fröst arslet av mig under tiden kall vattnet spruta ut.

Så jag får väl stå ut med ett smörpaket till hår om vi inte får låna min svägerska dusch, fördelen är väl att jag får la mer plats imon på lektionen eftersom ingen kommer vilja sitta bredvid mig förutom skunken då vi lär ha en liknanade lukt.

Så min agenda för dagen ser ut så här:

Vika tvätt & bädda sängen

Baka bullar & laga mat

Sno en dusch och få tillbaka mitt hår

Plugga & läsa mina tidningar som börjat byggas på längden.

http://library.thinkquest.org/05aug/00386/smell/feet.gif
(Bild lånad av google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback