Hänga gubben

Lessen för den dåliga uppdateringen men igår blev de av till kungsbacka för att umgås med min underbara familj sen hem och slappa.

Idag blev det mattelektion, känner att det verkligen är lärorikt när man gör hänga gubben med bordsgrannen :D hahaha!

Då jag inte kan hålla mig borta från kungsbacka så åkte jag dit efter skolan för mys :)

Känns som ja börjar bli sjuk eller något för min energi är inte på topp och svårt för att äta.. Gick till pizzerian med syster min o min lill prins för handla mat, köpte en pizza jag skulle äta men när vi kommer hem igen så vill det sig inte.. Inte EN enda bit så gav den till prinsen där hemma istället vilket han gladligen tog emot ^^

Så det vart mina dagar hoppas eran vart lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback