fullt upp

Mitt humör vill sig inte alla dagar och vet att jag inte borde men valde att stanna hemma från  skolan idag känner att det är mycket som snurrar i mitt huvud och saktar jag inte ner snart så är det inte det enda stället som kommer göra ont när jag krockar med den jävla väggen som tycks komma min väg.

Men det är inte lugn och ro bara för att jag valde att va hemma tvärt om, det e fullt upp! Jag har pluggat en hel del tog paus för att städa hela huset och ta ut middagsmat, nu är första "rasten" jag har..

Och det ägnar jag åt mitt tv tips Förhäxad

Sen blir det fortsätta att röja!

http://bloggbruden.files.wordpress.com/2007/04/hjalpande-hand.jpg

Kommentarer
Vivi säger:

Oj vad duktig du är !! Ibland är det bra att ta en dag ledigt från skolan, som du säger är det bättre att sakta ned ibland och unna sig en dag hemma för att orka med.



Själv flyter allt på , är lite trött, men det är ju alla så här på hösten :) och jag har ju som sagt semester om 3 veckor ! lyx

Tänk ... i morgon är det bara 6 veckor kvar till jul! :D

2010-11-11 | 09:44:18
Bloggadress: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback