Brist

Vad längesen jag skrev känns det som men det har vart hektiska tider och stor brist på tid dessa dagar.

Vad har hänt då, den omtalade halloweenfesten har kommit och gått och inte utan att lämna avspår hos samtliga på festen..

Jag har blivit ett förnuft rikare och kommit fram till att förfest och efterfest är mer passande för mig om inte annat begränsning av  gästlistan är en nyttig läxa att ta sig in!

Medan planering till festen har tagit plats så har läxor och inlämnningar hopat sig över mig som jag börjat ta itu med där av min brist på närvaro dessvärre..

Men ska försöka klämma in fler inlägg under dagen och veckan och sätta på mig skärpet så att skärpning kan pågå!

http://www.davidrisley.com/wp-content/uploads/2009/05/time-juggling.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback