Imses back

Helgen springer verkligen förbi i alla fall när man njuter som mest av den!

Valborg vilket jag inte riktigt förstår vad man firar egentligen firade jag i alla fall med jobb ute i sisjön, sen var inte vädret hej dundrans heller så jag och käre sambon beslöt oss för att kidnappa kusin vitamin annika :) Som blev vår första stopp på hemresan efter bolaget så klart ;)

Eftersom det fattades föda i magen så kurrade allas våra magar och vi blev som zombies gentemot varann tills vi fick tryckt i oss donkens specialare och recept till gasiga magar.

Sen åkte vi hemåt för att koppla av med spel, alkohol och massa tjöt! :) Lovely! en lugn härlig valborg så att säga.

Som jag sagt tidigare i ett annat inlägg att vi har en del imsar i huset som gärna kryper fram när det passar som värst. Så när vi äntligen skulle krypa till kojs och förebrede ser vi imse klättra på vägen, både jag och annika skriker som vi tappat handuken i simhallen i en folkmassa så jarmo kommer ut och undrar vad som försigår och visst ser även han att imse kommit tillbaka, back from the dead.
http://1.bp.blogspot.com/_4m8Rz_zZlVQ/SLOi9faieVI/AAAAAAAAAoU/ARqsjAjjLkY/s400/KickAssLogo.gifhttp://www.uwyo.edu/winwyoming/Small_Victories/RecessTime/spider.jpg
Så när vi skickat tillbaka honom och gör ett nytt försök så ser vi minnsann en till imse som vi trodde levde men till vår förvånelse redan krypit tillbaka, om han stelnat till av våra sanna jag eller skrik är något vi får undra men även  han fick anslutna till sina stupade kamrater!

Sen resten av helgen har vart nästintill lika lugn, med umgåtts med mina söta syskonbarn och min familj (barnvakt) sen träffat en kompis o planerat bus och sen middag hos svärmor.

xoxoxoxoox anna panna and the imse

Kommentarer
annika säger:

jaa, jävla spindlar!! :P

2010-05-03 | 20:53:02
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback