Underbara helg!!

Fredagen började med ett mysigt besök hos min mor&syster/bror och ögonstenarna :) Sen åkte syster och nicce vire till sambons jobb för han skulle se över systers bil så där blev vi kvar en stund och kan ju lova att nicole hade skoj springa runt och pilla på allt och såg överlycklig ut när hon kunde hjälpa jarmo så hon har nog sitt framtids yrke utstakat ;)

Efter det så skildes våra vägar och Jarmo&Jag åkte hem för han syster samt sambo skulle komma till oss för en trevlig liten spelkväll och dricka.

Lördagen började med en mysig frukost och dona lite. Prinsen hade nämligen planer för mig igår eftersom jag fyller år dag så firade vi själva igår :) Så efter frukosten och packat IFALL vi skulle bort så bar det av till alingsås för att fira både mig och hans mormor med hans familj. Kan ju lova att min mage aldrig kommer försvinna när det finns godsaker man bara vill trycka i sig ^^ och eftersom jag var SÅ sjukt nyfiken så fick  jag övertalat jarmo att åka tidigare och så var hans plan igång..

Vi åkte, åkte och jag tjöta sönder jarmos huvud med frågor och försök att luska ut hans planer för min nyfikenhet höll på att explodera, nästan så jag ville slita av mig håret men då hade jag väl sett ut som homer och tror inte jarmo hade blitt så glad då ^^

Vi gjorde ett stopp på vägen men enbart för att tömma blåsan och tanka energin and off we goooo! Vi fortsatte köra och köra och köra till slut svängde vi av och in på massa små vägar. Och vi landade på ett jätte mysigt hotell nere i falkenberg precis vid havet med havsutsikt. My knight in shining armor!

Där åt vi en mysig middag i en trevlig resturang med även där havsutsikt och till förrätten började dem spela livemusik och första låten ut var "Du är min man" vilket skapade en härlig stämmning sen gick vi tillbaka till rummet för lite film och mys :)

Dagen idag började med hotellfrukost, ÄLSKAR HOTEELLFRUKOST finns alltid så mycket att välja på men tur att man är matvrak och har stor plats i magen ^^ Sen blev det av hemåt igen för en underbar födelsedags middag med min ÄLSKADE familj och så klart, BINGO! :D hahaha

TACK FÖR ALLT; JAG VET INTE VAD JAG HAR GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DENNA UNDERBARA FÖDELSEDAGS OCH ER, TACK JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
annika säger:

vet du möjligtvis vad hotellet kostade? :)

2010-03-08 | 21:28:06
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback