Trött

DET ÄR JAG!

http://blogg.myyzz.nu/wp-content/uploads/coffehound.BMP

 

Kanske borde se om det hjälper att tejpa upp ögonen? Vad tros..

Vart full rulle ett tag nu men misstro mig inte jag stor trivs, älskar när man har något att göra, när man sig behövd. Heltklart en av dem bästa känslorna som finns.

Resten av veckan fortsätter väl i samma takt men på fredag kan jag lova är jag lägger mig fortare än små barnen gör. Är en trötter nu men när jag vant mig vid rutiner etc så lär väl energin infinna sig också.

Sen så kom jag tänka på en sak, hahaha, barn är ju så underbara, unika och roliga framförallt ÄRLIGA. Dom är inte rädda för att säga vad dom tycker och tänker, kommer direkt utpräntat ur hjärnan.

Så där står jag idag och målar på deras förskola och dom är fulla av frågor om allt mellan himmel & jord.
Pojken: " Du måste äta mycket godis va?"
Jag:" Ne, vadå då? Inte idag i alla fall :)"
Pojken:"Nehe men du är ju så rund, varför är du det då?"
Jag:" Haha jadu, jag vet inte"

Hahahaha, jadu vad ska man säga till det, livets goda förnödenheter som gjord mig rund och glad :) Men det ska som sagt ändras snart!

Peace!

Kommentarer
mina säger:

haha men gud ja barn e ju dom ärligaste o säger precis som dom tänker.. kevin sa till peter igår att han har nog ätit för mycke ketshup

2010-03-24 | 23:56:49
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback