TACK!

Nu är det ny vecka, inte bara det utan en ny månad! Mars har sprungit sig hit och hoppas våren inte är långt efter.. Men den verkar inte vara så långt borta! :)

Det har vart full rulle i helgen och en del bakis om jag får säga det! Fredagen gick åt till umgås med min söta familj och senare till att försvinna in i dimman. Sandra mötte upp mig sen gick vi å mötte upp mina söta kollegor/vänner för att tillsammans joina in i dimman och tro mig det gjorde vi tillsammans med mina pengar :P

Dock blev inte kvällen alltför långvarig eftersom tja vi försvann ju in i dimman hahaha, prinsen kom i sin röda volvo( hästen var nog inne i dimman den med för inte sjutton red han in på den ;) )

Lördagen gick åt till att återhämta sig, vaknade sju på morgonen och hade sug på mjölk, kanske inte många som har det men hallå, jag är inte som alla andra, jag är en mölkdrickande michelin dallrande gubbe.

Som vanligt som resten av världen känner till är inte jag den som kommer i tid direkt därav var inte min familj chokerad när prinsen och svärfar dumpade av mig typ 1 timma innan folket skulle komma, bara att en av dem redan hunnit komma, hahaha japp det är anna i ett nötskal, komma sen till sin fest!

Kvällen och dimman som följde blev mycket trevlig, tack mina underbara vänner för att ni gjorde min kväll minnesvärd och för era otroligt fina gåvor, är lycklig! :)  Blev en ganska stor fångst tur att Jarmo hade en stor bil!

Dock tog dimman med sig kramper för vaknade under natten med hemska plågor i min vad vilket resulterade tillsammans med bristen på sömn en VÄLDIGT trött anna, såg väl ut som en sövd sumobrottare bredvid sötnosen nicole som också nanna ^^

TACK för en toppen helg my loves! <3

BILDER FRÅN HELGEN KOMMER DYKA UPP UNDER VECKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback