Rasar in

SOOOOL, tänk att vädret kan påverka än så mycket, man studsar upp och ner som en gummiboll, man vill ut och gå långa härliga promenader, man vill flyga bland fåglarna i skyn dock kanske med en tjock dunjacka eller två eftersom kylan dock ligger kvar.

Jag har skrivit ett tidigare inlägg om västra götalands regions fina välkommnande men måste ge dem credits för dem bättrar sig allt!

Erbjudanden och rabattare rasar nu in som post här hos mig :D Jag fick en gratis kyckling, en gratis biltvätt b.la  dock har jag igen bil ÄN så hinner jag inte duscha någon dag så vet jag vart jag kan gå ;) Bil som människa, båda behöver ju bli rena!

Nu har jag i alla fall lyckas bockat av lite på min to do-lista och nu är jag sjukt uttråkad men kan ju inte direkt ta mig någonstans. I vanliga fall rastar man husdjur men eftersom jag inte har någon så får väl jag rasta mig själv, behöver ju också luft!

ska även försöka komma igång med ett annat projekt som jag gärna vill komma igång med! Men innan de får ja njuta av min post som kommer :)

http://www.smartakontoret.se/images/user/eMail.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback