På benen

Om man ska jämföra mig med gårdagen, och i förrgår med idag så är det som vilt vilda människor vill jag lova! Tänk vad nypon/blåbärssoppa kan göra, en mirakelkur!

För idag ha jag lekt hurtig och donat med disk, kläder städat/rensat sovrummet och tvättat ett par omgångar maskiner samt tagit hand om min kära sambo för det är det den ondskefulla magsjukan bestämt sig för att belägra men där ska den inte få stanna länge om jag så ska dyka in i magen och kicka dens ass!!

Men känns underbart att jag lyckades kicka ut den ur mig i alla fall, väljer vilken annan sjukdom som helst, inflensa, förkylningen vad som helst förutom magsjuka!!

Nu återstår det att se hur länge jag får vara utan den!

http://1.bp.blogspot.com/_4m8Rz_zZlVQ/SLOi9faieVI/AAAAAAAAAoU/ARqsjAjjLkY/s400/KickAssLogo.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback