Misstänker

Att en allergi har smygit sig på mig.. Vet inte men blir att ringa läkaren för är förbannat trött på det rent ut sagt!

Så fort jag dricker något med kolsyra så börjar det bubbla i magen och det känns som tusen knivar skär i mig på samma gång och bubblandet ökar till slut känns det som en jävla vulkan ska explodera vilket det ibland gör.

Värst är det när det inträffar under natten, så sitter man på dass själv och skriker för fulla muggar och tårarna bara rinner men nu är det stopp blir till att ringa lite imorgon på rasten.

Eftersom min åldersdement som vanligen kanske kickar in när man är på äldre dagar är att jag förlagt min digipass grej så nu måste jag fixa en ny eftersom den mojängen behövs för att kunna se hur mycket skatt man får tillbaka!!

Så nu misstänker jag dubbelt alltså, dement&allergi, dubbelbingo och priset är en tripp till läkaren, wiiehooo!

http://fusible.com/uploads/suspicious.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback